Καλή Χρονιά!

Καλή  Χρονιά!

Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2015

Απόκριες 2015!!

τώρα πότε φτάσαμε στο τέλος των αποκριών απίστευτο!!!!
θα σας δείξουμε δραστηριότητες και κατασκευές που κάναμε τη φετινή χρονιά...
 δουλειές και από τα δύο τμήματα κλασικό και ολοήμερο...

οι κατασκευές του κλασικού τμήματος

 οι χαρταετοί με θέμα "οι εποχές του χρόνου"


η ιστορία του αρλεκίνου, τη δουλέψαμε και τα δύο τμήματα και κάναμε φύλλο εργασίας με τη χρονική ακολουθία....
το γαϊτανάκι - στολισμός

ομαδική εργασία-χρωματίζω τον κλόουν
 πιερότοι κορίτσια - αγόρια με χαρτοπετσέτα
οι κατασκευές του ολοήμερου τμήματος
ασχοληθήκαμε με τη μάσκα και το ρόλο της στην αποκριά, στο θέατρο
μάσκα-μύθος, μάσκα προσωπείο
παίξαμε με τη μάσκα του προσώπου μας και φτιάξαμε το προσωπείο μας με χαρτί Α4

μάσκες βενετσιάνικες που θα μας βοηθήσουν να παίξουμε θέατρο...


 ..και να λίγη χρυσόσκονη στα χέρια και η μαγεία της αποκριάς θα μπει μέσα στην τάξη...
θα αρχίσουν τα χρώματα να μπλέκονται και ....
 με τις μάσκες μας θα αρχίσει το καρναβάλι και ο χορός...

 ...με τις σερπαντίνες μπορώ και ζωγραφίζω και δημιουργώ...


 μάθαμε πολλά για το "γαϊτανάκι", ένα πολύ όμορφο έθιμο της πατρίδας μας,
είδαμε πολλές πληροφορίες και στο διαδίκτυο, ακούσαμε το τραγούδι
 και φτιάξαμε το μικρό δικό μας γαϊτανάκι....


 ..στα πλαίσια τη φιλαναγνωσίας διαβάσαμε το παραμύθι "θέλω να γίνω ήρωας",
 με αφορμή και τις στολές μας και πόσο αρέσει στα παιδιά να ντύνονται 
τους αγαπημένους τους ήρωες,
γίναμε για λίγο ήρωες ...αν ήμουν ήρωας λοιπόν τι θα ήμουν..!!


 ομαδική εργασία ο Αρλεκίνος... βάφω το χρώμα που αντιστοιχεί στο νούμερο...

χαμογελαστοί ή όχι χαρταετοί -πρόσωπα φτιαγμένοι με κομμένα σχηματάκια



... και φυσικά για το τέλος σας αφήσαμε το πάρτυ της Παρασκευής όπου όλοι περάσαμε πολύ όμορφα, τα παιδιά χάρηκαν πολύ, έπαιξαν και τραγούδησαν με τον κλόουν,
οι γονείς βοήθησαν για την παραγματοποίηση του μπουφέ και φυσικά χόρεψαν μαζί με τις δασκάλες....
σας ευχαριστούμε ήσασταν υπέροχοι...!!!
 
 

 

και του χρόνου, ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!

3 σχόλια: