Καλή Χρονιά!

Καλή  Χρονιά!

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

γράμμα για τη ΜΑΜΑ!!

...με αφορμή το βιβλίο "Με αγάπη στην καρδιά γράφω γράμμα στη  μαμά"
 και τις λέξεις -μια για κάθε γράμμα της αλφαβήτα- που θυμίζουν μανούλα και
 που το κοριτσάκι μάζεψε στον ύπνο του για να γράψει γράμμα στη μαμά του 

 παίξαμε ενα παιχνίδι...
κινηθήκαμε στο χώρο.. ακουμπήσαμε τρυφερά ο ένας τον άλλο.. 
αγγίξαμε τις παλάμες μας, τον ώμο μας, τα γόνατά μας, 
....γίναμε πουλιά και πετάξαμε.. γίναμε ζευγάρια και ο ένας ήταν η μαμά-πουλί 
και ο άλλος το παιδί- πουλί... 
η μαμά ταίζει το πουλάκι της το φροντίζει και το αγαπά...
κάπου εκεί κάποιος άφησε λίγη γλυκιά τροφή.. (οι λέξεις γραμμένες σε χαρτάκια)
και το κάθε πουλάκι έπρεπε να διαλέξει μια λέξη...
και γινόμαστε δυο οικογένειες πουλιών-τετράδες
 και με τις λέξεις που έχει η κάθε τετράδα 
πρέπει να μας δείξει μια ιστορία.. με παντομίμα, κίνηση ή λόγο...
λέξεις: ήλιος, μαργαρίτα, ρόδο, παραμύθι
λέξεις: δάκρυ, υπέροχη, όνειρο, νανούρισμα

λέξεις: χαρά, γέλιο, αγκαλιά

λέξεις: ταξίδι, βασίλισσα, ώμος
 πραγματικά τα παιδιά παρουσίασαν πολύ πολύ μικρά δρώμενα πολύ πολύ όμορφα και τρυφερά!
η κάθε τετράδα ζωγράφισε τις λέξεις της...

φτιάξαμε σταυρόλεξο με κάποιες λέξεις..

και αφού είπε ο καθένας κάτι που κάνει με τη μητέρα του από αυτές τις λέξεις 
φτιάξαμε και εμείς το δικό μας γράμμα!!!

Το αφιερώνουμε λοιπόν στις μανούλες μας με πολλή αγάπη!!!!

Μανούλα μου,

σου γράφω σε ένα γράμμα αυτά που θα' θελα να σου πω..

Η καρδιά μου πάει στο σπίτι εκεί που μια βασίλισσα με το μαγικό ραβδί της 
κάνει μαγικά όλα τα πράγματα για να μην κουράζεσαι καθόλου..

πόσα πράγματα αλήθεια θέλω να κάνουμε μαζί ...
θα' θελα να ποτίζουμε τις μαργαρίτες και να κάνουμε κηπουρική στον κήπο..
θα' θελα όταν έχει ήλιο να πηγαίνουμε ταξίδια στη θάλασσα να βλέπουμε τα δελφίνια...
θα' θελα να μου διαβάζεις παραμύθια κι εγώ να σ' ακουμπάω στον ώμο 
με το χεράκι μου και να σε χαϊδεύω..

θα ' θελα να κάνουμε αγκαλιές και να σκέφτομαι ότι μεγάλωσα και θα πάω στο δημοτικό!
θα' θελα να μου λες τραγούδια για να κοιμάμαι κι εγώ να σε βλέπω στο όνειρό μου.

θα' θελα όταν κάποιος σε μαλώνει να σου στεγνώνω τα δάκρυα σαν αεράκι...
κι όταν καμιά φορά με μαλώνεις εσύ και κλαίω να γίνομαι μικρό βρεγμένο λουλουδάκι...
πάλι εσύ σαν ήλιος θα ζεσταίνεις την καρδιά μου με το γέλιο σου!!!

θα' θελα πάντα να χαμογελάς!!!!
το μικρό παιδί σου

2 σχόλια: