Καλή Χρονιά!

Καλή  Χρονιά!

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

ζουζουνίσματα..!!

ήλιος, ωραία θερμοκρασία και έχουμε βγει όλοι στις αυλές μας βλέπω!! 
τα παιδιά ξεσηκώνονται εύκολα, κοιτούν από τα παράθυρα τον ήλιο.. 
και ζουζουνίζουν όπως τα έντομάκια..!!

εμείς φυτέψαμε και δυο φραουλίτσες στις βρύσες μας για να τις ομορφύνουμε..

μια άλλη μέρα βγήκαμε στην αυλή μας και δώσαμε στα παιδιά κρεμμυδάκι-κοκάρι να το δουν 
και ένα - ένα να φυτέψει γύρω  από το λαχανόκηπο
(πολύ τους άρεσε αυτό, όπως τους ξετρελαίνει και να ποτίζουν το λαχανόκηπο!)
μελετάμε τα πουλιά μας από το παράθυρο που μαζεύονται πολλά στο εστιατόριο πουλιών στην αυλή μας


αρχίσαμε να μιλάμε για έντομα, διαβάσαμε ιστορίες, είδαμε εικόνες στο διαδίκτυο, παίξαμε ντόμινο και προσπαθούσαμε να βρούμε τη λέξη με το όνομα του εντόμου, 




φτιάξαμε μια ιστορία με εικόνες για το σκιάχτρο και επειδή είχαμε στολίσει το κήπο με κάποια σκιαχτράκια μικρά, βρήκε η κυρία Γιούλα φυσικά υλικά 
και έχουμε ξεκινήσει "εργαστήρι σκιάχτρου".
 Επειδή είναι δύσκολο θα τα φτιάξουμε σιγά σιγά ένας ένας, μετράμε λινάτσα κόβουμε παντελονάκι, μετράμε χόρτο και ..






φτιάξαμε και τα βραχιολάκια της άνοιξης, ιδέα από το περιοδ. Σύγχρονο Νηπιαγωγείο (Απρ.-Μάιος 2013) και τα στολίσαμε με χαντρούλα και τα φορέσαμε..


ετοιμάζουμε και τα πασχαλινά μας σε ιδέες και πατρόν αλλά θα κάνουμε ανάρτηση για όλα τα πασχαλινά, απλά εγώ έφτιαξα λίγα λαγουδάκια για το παζάρι του σχολείου της κόρης μου και επειδή μου άρεσαν πολύ σας τα δείχνω..

 άντε!! και καλή άνοιξη και καλή Κυριακή σας εύχονται τα σκιαχτράκια μας



4 σχόλια:

  1. ΤΑ ΣΚΙΑΧΤΡΑ ΣΑΣ ........ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ !!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !!!!!!ΤΗΝ ΚΑΛΟΔΕΧΤΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ !!!!ΤΑ ΔΕ ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα σκιάχτρα σας, καταπληκτικά ,μου άρεσαν πολύ !!!!
    τα λαγουδάκια πολύ όμορφα....θα σχίσουν στο παζάρι!!!
    φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μπορείς να τους διαβάσεις και το "όνειρο του σκιάχτρου" του Τριβιζά! Όλα πανέμορφα! Αχ με τα λαγουδάκια μου έδωσες ιδέα διότι κι εγώ έχω μαζέψει τα ίδια βαζάκια! Καταπληκτικά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κορίτσια!! Καλή εβδομάδα σε όλες!! Μαρία ευχαριστώ αύριο είχα σκοπό να διαβάσουμε το όνειρο του σκιάχτρου!! τέλεια ιδέα!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή