Καλή Χρονιά!

Καλή  Χρονιά!

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

επιτέλους Βραβεία!!

..δεν ξέρω πως περνάει αυτός ο καιρός... και αισθάνομαι ότι όλο κάτι κάνω 
και ότι δεν προλαβαίνω τίποτα!!!
χρωστάω πολλά ευχαριστώ στη συναδέλφο Μαρία από Πυθαγόρειο και συνάδελφο και φίλη Ελένη από το 44ο Περιστερίου που χάρισαν στο μικρό μπλογκάκι μας βραβείο. Ξεκινήσαμε δειλά, θέλοντας να δείξουμε τη δουλειά και τη μεγάλη προσπάθεια που κάνουν τα νηπιάκια μας να μεγαλώσουν και να ανακαλύψουν τον εαυτό τους μέσα από το μαγικό χώρο του νηπιαγωγείου! 
Συναντηθήκαμε και με άλλες συναδέλφους, ανταλλάσσουμε απόψεις και σχόλια, απολαμβάνουμε ωραίες δουλειές και αυτό πολύ μας χαροποιεί γιατί μέσα από τα μπλογκ "βγαίνει έξω" από τις μικρές αίθουσες των νηπιαγωγείων μας η δουλειά και των παιδιών αλλά και των συναδέλφων.
Πρέπει και εγώ με τη σειρά μου να χαρίσω βραβειάκια, είναι δύσκολο γιατί παρακολουθώ αρκετά, βρίσκω κι άλλα κάθε μέρα, όπως και να'χει θαυμάζω όλους όσους ασχολούνται με αγάπη για τα παιδιά και τον αγώνα που κάνουν να τους δώσουν πράγματα έχουν ή δεν έχουν μπλογκ, αλλά θαυμάζω και αυτούς που προλαβαίνουν και τα δημοσιοποιούν, ελπίζω και εγώ όταν μεγαλώσουν τα μικρά μου γλυκά παιδάκια να προλαβαίνω περισσότερα!

Χαρίζω λοιπόν βραβείο με τυχαία σειρά στα εξής μπλογκ επειδή μου αρέσει πολύ η δουλειά τους αλλά και η θετική αύρα και στήριξη που μου προσφέρουν έτσι απλά χωρίς να με γνωρίζουν..!!
1. Στη φίλη Έρη με το Γειά σου Νηπιαγωγείο, να συνεχίσει δυναμικά
2. Στην Κατερίνα με αυτά τα καταπληκτικά Παιχνιδοκαμώματα
3. Στην Κική με τις Φατσούλες της, να είναι πάντα χαρούμενες
4. Στην Έφη και την Παρεούλα της για την ωραία και δομημένη δουλειά της 
5. Στους Χαρταετούς εύχομαι να πετούν μακριά

είναι τόσα άλλα που θα ήθελα να χαρίσω, πολλά τα έχω στη λίστα ιστολογίων μου, μόλις βρω χρόνο θα βάλω και άλλα, 
και θέλω να ανταποδώσω και στη Μαρία (Πυθαγόρειο) και στην Ελένη (44ο Περιστερίου) 
και να χαρίσω σε όλους μας το παρακάτω τραγούδι και να ευχηθώ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

5 σχόλια:

  1. Κι ένα ακόμα βραβειάκι για τα παιδάκια μας ... για το χρόνο που τους κλέβουμε !!!!!! Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ! ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ (ΑΧ ΤΥΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΜΑΔΩΝ!). ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ, ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΟΠΟΤΕ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΗΣΕΣ!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΡΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώωωωωω για το βραβειάκι........χαρά μου και τιμή μου !!!
    οσο για το προλαβαίνω και δημοσιοποιώ.....ειναι μια θλιβερή ιστορία.....με κόρη στο λύκειο και γιο στο δημοτικό....αχ! αχ! αχ!
    χρησιμοποιώ το χρόνο από την ώρα που σχολάω ως την ώρα που σχολάνε τα μικρά μου....ή όταν διαβάζουν.....ή τρέχουν στις δραστηριότητές τους......εεεεεεεχω και τύψεις αν ξεκλέβω από το χρόνο τους.....
    μαμάδες-σύζυγοι-εργαζόμενες και νοικοκυρές......ωράριο πλήρης απασχόλησης.....σε 24ωρη βάση !!!
    καλή και δημιουργική συνέχεια Μαρία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κουράγιο κορίτσια!!! όλα τα προλαβαίνουμε!! σε 24ωρη βάση όπως λέει και η κατερίνα! φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή